Gå til innhold

Fotbrønn Defender td5


G.ARNE

Anbefalte innlegg

Ifm bytting av girkassen oppdaget jeg at fotbrønnene på begge sidene begynner å bli ferdige...rust.... driver å kikker på bytte deler.

Skal man gå for galvanisert eller vanlig? Vanlig stål har jo holdt i 20 år...

 

Regner vel med å finne flere deler som må byttes etterhvert når jeg begynner å demontere... Blir nok stor jobb av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flashback til 1985: 1958 Serie II 88 demontert fullstendig. Sveising av fotbrønner..  Det er jo så kult at det ser så og si eksakt likt ut på fremre torpedovegg på en Defender.  Enig med Gaute. Du får til å sveise inn sinkbehandlete plater men det er ikke helt greit - unngå sveiserøyken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...