G.ARNE Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ifm bytting av girkassen oppdaget jeg at fotbrønnene på begge sidene begynner å bli ferdige...rust.... driver å kikker på bytte deler. Skal man gå for galvanisert eller vanlig? Vanlig stål har jo holdt i 20 år... Regner vel med å finne flere deler som må byttes etterhvert når jeg begynner å demontere... Blir nok stor jobb av dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Galvanisert er vondt å sveise inn. Vanlig stål vil du få til å vare lenger enn 20 år med bedre vedlikehold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Olsen Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Flashback til 1985: 1958 Serie II 88 demontert fullstendig. Sveising av fotbrønner.. Det er jo så kult at det ser så og si eksakt likt ut på fremre torpedovegg på en Defender. Enig med Gaute. Du får til å sveise inn sinkbehandlete plater men det er ikke helt greit - unngå sveiserøyken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.