Gå til innhold

km.stand på en 95' 300tdi county


G.Fuglem

Anbefalte innlegg

Skal se på en Defender 110 county i morgen. Bilen skal ifølge eier være ekstremt fin mtp rust og slitasje, bilen har orginal lakk og dekaler. Har fått noen dårlige bilder hvor bilen ser bra ut. Bilen har vært oppfulgt på merkeverksted hele sitt liv å er blitt byttet mye deler på de siste åra, men den er gått nesten 400 000km. Hva tenker folk om bil med den km.stand. Verdien på en slik bil, motor med den km, etc. 

 

på forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å finne ut hvor mye originalt som er igjen.  Tror det blir en liste av diverse ting som har blitt skiftet, og du må se på den listen og tenke på hva som nå burde bli fornyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, 101 skrev:

Morsomt å finne ut hvor mye originalt som er igjen.  Tror det blir en liste av diverse ting som har blitt skiftet, og du må se på den listen og tenke på hva som nå burde bli fornyet.

Så "orginalaktoren" har mye å si mtp verdi å en slik bil, mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige bilder hvor bilen ser bra ut gjør meg skeptisk i vår tidsalder.

Merkeverkstedoppfølging kan dessverre være veldig triste greier.

Men den som ikke reiser og sjekker får ei muligheten til å gjøre et bra kjøp.

Tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat å kikket på den. Bilen ser bra ut, lite/ingen rust. 3 av 4 dører var strøkne, en var reparet så basicly good. Litt slakke i drivverk, litt justering på styrestag må til. Bremser var trege/svampete. Egentlig veldig fin, men er veldig usikker på pris. Skal gi lyd om hva som skjer, kanskje blir det defender framfor D1 framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Land Rover Defender :  Verdens tøffeste automobil!  Ungene elsker den siden bilsykefaktoren er svært mye lavere enn i vår bil nr.2, en Volvo "herregårdsvogn"..

 

Min Defender har gått 300 000.  Det er stadig noe som må skiftes - nå sist frontdiffen. Poenget er at disse vognene krever hele tiden oppfølging og vedlikehold. Se an forrige eier. Hvis entusiast - spør hvorfor å skilles med en venn?

 

Espen Olsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 97 som er gått 370 000 og motor gir differ er originale bruker ikke olje, prøv den og sjekk for rust. Det er altid noe som må gjøres, men kunsten er vedlikehold før noe går galt. Den har gått 200 000 når jeg har hatt den. Billigst bilen jeg har hatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...