Gå til innhold

1997 P38 2.5 DSE, 225 000 km


Paal

Anbefalte innlegg

Kommer for salg når jeg er ferdig med båtpussen.

 

Etter å ha eid bilen i 15 år, så har dessverre ikke lenger tid, (eller penger), til å holde bilen i den stand den fortjener. 

Dette er en "konge-bil" å kjøre, men krever som de fleste her sikkert vet, mye vedlikehold og kjærlighet.

 

Paal_RR1997DSE.JPG

 

Prisen blir litt avhengig av dagsformen til bilen, men blir ikke så mye over delebil-pris.... Ser for meg noe rundt 30 000,-

 

Bruker bilen daglig nå i båtpussetiden.

Rekker ikke å rydde og shine opp bilen før jeg er ferdig med båtpussen. Men hvis noen er i nærheten i andre ærend og gjerne vil se bilen når den er på sitt mest rotete, vanskjøttede og neglisjerte, så er det bare å ta kontakt.

 

Mer info med nyere og oppdaterte bilder kommer etter hvert. 

Vegvesenets info her: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop%2Bog%2Bsalg/kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=BP56690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Da EU-kontrollen næremer seg, så kjører jeg et kortvarig tilbud på bilen.

Vet ikke om noe som må fikses for å få den gjennom der, men på en så gammel bil kan det fort være noe som oppdages under kontrollen .

Er det noen som vil ha billig bil og ta på seg risikoen, så løp og kjøp.

 

Kommer til å sette opp prisen igjen når EU-kontroll og årets service er i boks.

Må innrømme at jeg ikke har lagt for mye i markedsføringen så langt. Fornuften sier at jeg bør selge fortest mulig, mens hjertet vil gjerne beholde bilen...

Om andre lurer på å avertere bilen sin, så er nok Finn.no et bedre alternativ enn Broommarked. Riktignok skal det være over 400 som har sett annonsen min der i løpet av sommeren, men de to som har bedt om mer info har kommet via LRForum.

 

Jeg kjøpte meg el-sykkel for to år siden og etter det har bilen vært lite brukt. Fordelen med det er at jeg har klart å holde tritt med forfallet og ta igjen litt av etterslepet.

Etter at fruen trumpet gjennom kjøp av ny bil sist jeg hadde problemer med luftfjæringen, så er jeg ikke avhengig at den skal virke til enhver tid og kan ta meg tid til å fikse ting ordentlig når eventuelle problemer skulle oppstå

.

Med så laber interesse blant kjøpere, så regner jeg med at jeg kan belage meg på å kunne beholde bilen i mange år enda. Grugleder meg litt til det....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 4 uker senere...

Noen oppdaterte bilder. Ikke fullt så nyvasket lenger og litt mer sliten. Men bare litt over 3000 km mer på telleren siden sist. Om noen trenger bil til nyttårshelgen, så kan de få den til en særdeles gunstig pris. Rekker ikke å få ut noen Finn-annonse før et stykke ut i januar, om jeg da ikke velger å beholde den som en reservebil. 

 

DSC_0117r.JPG

DSC_0118r.JPG

DSC_0119r.JPG

DSC_0151r.JPG

DSC_0152r.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg ble egentlig avtalt i forrige uke, med henting på torsdag. Men kjøper klarte ikke å skaffe seg transport til Asker. Sier nå at jeg kan få vise fram bilen til eventuelle andre seriøse kjøpere da han ikke helt har landet etter nyttårsfeiringen.... 

Prisantydning 18 000,- ved kjapt salg.

Har begynt å melde seg noen interresenter på X5-en vår også nå. Hvis den blir solgt, så går prisen opp til 25 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt. Så da er det bare å gratulere Andreas så mye med overtagelse av en knallende god bil.... 

DSC_0219r2.jpg

(som han kanskje har fått alt for billig..., men han må nok trolig budsjettere med høyere vedlikeholdsbudsjett enn kjøpspris...)

 

Jeg setter stor pris på å selge til en som ønsker å ta godt vare på bilen og beholde den lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...