Gå til innhold

P 38 diesel 1998


Harald Walberg

Anbefalte innlegg

Selger min trofaste P 38 diesel gjennom mange år, men nå som pensjonist blir det ofte slitsomt å følge opp oppdukkende mangler. Jeg har den siste tiden registrert en diesellekkasje fra innsprutnings pumpen og at det er en pakning som lekker og dette blir for meg uoverkommelig som tidligere amatørmekaniker. Bilen starter og går og jeg bruker den daglig. Videre er bilen mye påkostet i min tid som eier fra 2012 , jeg har ikke summert påkost, men antar at det blir  langt mot 200.000. Mekanisk er alt i orden og ingen feilmelding i HEVAC displayet og alt påkost er dokumenterbart. Gode dekk for sommer og vinter og bilen ble godkjent EU i 2018 og har nå en kilometer stand på ca 255000 og er en 1998 modell og reg nr  BP 56218. Nanocom testinstrument følger med. Jeg har et prisønske på 40000, men kan diskuteres hvis rette forumist er interessert. Telefon 90728558 Harald Walberg. Bilder av bilen kan  overføres på e-post adresse etter ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...