Gå til innhold

Crosspipe lekkasje


NorwegianDisco

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bestilt inn stortsett alt av handlelisten fra wikien til norwegianwood. Jeg byttet ikke pinbolter som ikke ble skadet, men for å si det forsiktig så var ingen av muttrene gjennbrukbare. Flere av de endte jeg opp med å meisle av (kløyve), da de etterhver ble så rundet i kantene at det ikke gikk ann å få tak på dem lenger. Ikke er det enkelt og komme til med skikkelig verktøy heller!

 

Jeg hadde med en grovsmed av en mekanikerkompis, og vi brukte vel 3 kvelder fra ca middagstid til leggetid til det var i boks.

 

Hadde jeg stått ovenfor denne jobben igjen, hadde jeg nok trolig sterkt vurdert og tatt ned girkassen, spesielt om en enkelt kan få løftet bilen høyt nok til å tillate dette! Men det gikk an og få tatt det med kassen i bilen, det er bare villt trangt, og en meget ugunstig arbeidsstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 29.4.2019 den 15.03, NorwegianDisco skrev:

Takk

Hva trengte du av muttere og bolter? Var det mye som måtte erstattes?

Hvor lang tid brukte du ca? :)

Var stort sett muttere og pinnebolter på eksosdelene som måtte byttes. Husker ikke lenger hvor lang tid det tok men alt avhenger av hvor fastbrent ting er...må iallefall sette av et par lange kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...