Gå til innhold

Diagnose utstyr sletting av feilkoder


LandRoverE6

Anbefalte innlegg

Hei gode LR og RR folk

 

Er det noen der ute med et diagnoseverktøy kraftigere en Hawkeye maskinen?  Har et par feil koder jeg ikke får bort slik at jeg finner ut hav som er egentlig feil.  Kjente og kjære koder. Air Susp Inactive – HCD inactive.  Får opp BUS problemer og en melding om at det har vært en «power interuption» tidligere.  Batteriet gikk tomt for noen dager siden, men hadde batteriet på ladning og skal være OK.  Har prøvd å slette kodene med min Hawkeye uten hell, prøvde også en «hard restart» uten at det hjalp.  

 

Er lokalisert i Drammensområdet og bilen er kjørbar og kan eventuelt ta turen innom noen med en maskin som kan hjelpe.  

 

All bistand tas imot med stor takk.  

 

/Karsten

 

Endret av LandRoverE6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering - 

 

SAS - reset ved bruk av Hawkeye fikset problemet og alle feilene er slettet.  Tok bilen på en lengre kjøre tur og ingen feil.  Venter bare på neste krise å dukket opp ;-) 

 

Tross lykken med å slette kodene, håper jeg det er noen i Drammen eller området som kanskje har en kraftigere diagnosemaskin til en L322 

 

/Karsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...