Gå til innhold

Hvor mange L322 i Norge


Lysholm

Anbefalte innlegg

Etter hvert som jeg blir mer kjent med denne bilen så liker jeg den mer og mer og spørsmålene dukker opp. På finn.no har jeg observert at det ikke er veldig mange til salgs noe som kan tyde på at disse bilene er noe sjelden i Norge. Noen som vet hvor mange L322 som er registrert i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

Var innom SSB for å se hva som finnes av tall.  Dessverre hadde ikke SSB tall jeg kunne finne om modeller, bare merke.  

 

Som jeg leser info hos SSB, fra 2008 til 2018 var det solgt litt over 100K LR modeller i Norge i perioden.  Kunne ikke se om det var mulighet for å søke om år tidligere en 2008 og tilbake til 2002 når L322 kom først som modell. 

 

/Karsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall solgte Range Rovere i Norge 2008 - 2018 (data fra tidligere enn 2008 er ikke tilgjengelige på nett) - kilde SSB.  Omfatter sannsynligvis FullFat, RRS og Evoque (fra 2011).  Nettversjonen gir ikke mulighet til å gå ned på modellnivå.  cool

 

solgte range rovere i norge.JPG

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...