Gå til innhold

Hva er en RRS tdV8 verdt for tiden?


E-Hammer

Anbefalte innlegg

Hei,
Det virker som drømmen om Defender ikke vil slippe. Så vurderer nå sterkt å kvitte med med min RRS TDv8 og erstatte denne i en fin Defender. Men, det er jo svært få av disse RRS modellene ute på markedet. Så hva er egentlig markedspris? Bilen er en -10 modell og har nettopp rundet 100 000km. Er programmert om og har ca 320hk. 

Estimater mottas med takk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på Finn, selger den innen 24 timer er det sannsylig for lav pris du har gått ut med.

Blir den liggende, er den for dyr.

Spørs om du vil selge eller bare tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Prefacelift TDV8 RRS koster et sted mellom 200 og 300, alt avhengig av stand, kilometer osv. Realistisk ligger det vel et sted midt i mellom. 


Men en 2010 antar jeg er faceliften med 3.6 TDV8-motoren. 4.4 kom vel bare i L322? Den motoren er nydelig, men den er ikke milevis bedre enn den nye tdv6-motoren som kom med faceliften i 2009 på 245 hk. Så da spør det om markedet vil betale ekstra for den motoren. Ser at resten av markedet for disse priser dem mellom 300 og 400, og flere av de som har biler ute pleier å dra på med sine estimater. 

Den nye RRSen får du ned mellom 500 og 600, da med en god del høyere km men både med 211 og 292 hk, så jeg vil tippe midt mellom 300 og 400 kanskje, mest sannsynlig på undersiden av 350, solgt privat om du vil ha den bort før heller enn senere. Chipping og tuning får du aldri noe ekstra betalt for på LR er mitt inntrykk. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MariusMorch skrev:

En Prefacelift TDV8 RRS koster et sted mellom 200 og 300, alt avhengig av stand, kilometer osv. Realistisk ligger det vel et sted midt i mellom. 


Men en 2010 antar jeg er faceliften med 3.6 TDV8-motoren. 4.4 kom vel bare i L322? Den motoren er nydelig, men den er ikke milevis bedre enn den nye tdv6-motoren som kom med faceliften i 2009 på 245 hk. Så da spør det om markedet vil betale ekstra for den motoren. Ser at resten av markedet for disse priser dem mellom 300 og 400, og flere av de som har biler ute pleier å dra på med sine estimater. 

Den nye RRSen får du ned mellom 500 og 600, da med en god del høyere km men både med 211 og 292 hk, så jeg vil tippe midt mellom 300 og 400 kanskje, mest sannsynlig på undersiden av 350, solgt privat om du vil ha den bort før heller enn senere. Chipping og tuning får du aldri noe ekstra betalt for på LR er mitt inntrykk. 

 

 

De har falt såpas i pris altså. Ser man må ut med en del mer om man vil importere tilsvarende biler, men slik er det vel kanskje for tiden?

 

7 timer siden, qcnr skrev:

Legg den ut på Finn, selger den innen 24 timer er det sannsylig for lav pris du har gått ut med.

Blir den liggende, er den for dyr.

Spørs om du vil selge eller bare tenker på det.

hehe.. Enkel logikk.

per nå, så tenker jeg vel egentlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...