Gå til innhold

2 stk. 1993 RRC frem seter selges


tiopet

Anbefalte innlegg

2 stk. 1993 RRC frem seter i beige stoff selges kr. 400,-

Ikke elektriske men manuelle og med armlener.

 

Kan og byttes i baksete benker som passer i Serie 1 86", eller benker som jeg kan tilpasse til den.

 

Tlf: 90909335

Seter befinner seg i 2630 Ringebu.

RRC seter.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta et mål. Disse kan justeres i høyde i fremkant, mener jeg.

 

Hadde dem i Defenderen, perfekt sittestilling for meg som er lang i bena og kort i overkroppen. Men vegvesen ville ikke godkjenne dem uten bedre innfesting enn originalt.

Da satt jeg 5 cm høyere enn originale defender seter. (Grå technostoff på defender setene mine).

 

Endret av tiopet
Trykkleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål bunn av understell til sittepute i fremkant er 16cm og kan justeres opp til 20cm på spaken på siden av setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke akkurat nå. Men i det øyeblikket du har solgt dem så dukker det nok opp et behov. ;)

Har en drøm om å bygge opp en firedørs classic med beige-gult interiør en vakker dag, og daa vil jeg sikkert trenge dem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, telindnor skrev:

Ikke akkurat nå. Men i det øyeblikket du har solgt dem så dukker det nok opp et behov. ;)

Har en drøm om å bygge opp en firedørs classic med beige-gult interiør en vakker dag, og daa vil jeg sikkert trenge dem :)

 

 

En 'AA' fra -79 til -84 gjør den jobben for deg..:

 

Denne er min  :)

RRC -83 b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dolomite skrev:

 

En 'AA' fra -79 til -84 gjør den jobben for deg..:

 

Denne er min  :)

RRC -83 b.jpg

 

Akkurat sånne seter og interiør er drømmen :)

Men det skal være en firedørs, med diesel, som jeg kan ha som bruksbil. Og så skal den få detaljer fra tidlig classic, som stående grill, blanke fangere med stålhjørner, og den skal være Bahama Gold :wub:

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får stå litt til da  ^_^

 

Flytter dem ut fra kontoret og opp på garasjeloftet snart (får liksom ikke brukt kontoret ute i verkstedet når de okkuperer pulten, noe de har gjort i 3-4 år).

Best å pakke dem inn i plast, så ikke støvet der oppe tar dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen skjemmende hull eller stor slitasje i setetrekk, bare et svimerke etter sigarett på førerstol sete (sees på bildet).

Jeg har renset dem en gang for mange år siden, så de lukter ikke røyk.

Kan ta flere bilder nærmere hvis det trengs.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...