Gå til innhold

Vera har nok genet hun også


Lukas PU

Anbefalte innlegg

Fikk så lyst til å dele noen tanker etter at jeg har sett på Vera noen ganger nå i Påska. 

Jeg liker Vera. Og hun er tydeligvis ikke redd for å legge ut på langtur med Defenderen sin heller..... Det gjorde hun altså i kveldens episode.

Defenderen får jo gjennomgå sånn verbalt av og til (helt sikkert ironisk og kun av kjærlighet såklart......)men i går sa dama noe sånt som

"This old thing - it will going to last forever" om Defenderen. Ja, genet må nok være hos henne også :-)

Forøvrig ha en alle tiders påskekveld dere artsfrender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig.

Jeg kunne tenkt meg å få vite hvor de har kjøpt støydempingsmatter mm. fra.

Ennå har jeg igjen å føre en samtale i norrmalt stemmeleie i en så gammel Defender.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om kommentaren da de blir forsøkt kræsjet av en asiatisk bil under en "low speed car chase"... Fritt etter dårlig hukommelse: "Japanese tin versus english steel!" :D:D:D

 

Nei - det gikk ikke så bra med den andre bilen. :p

 

 

Endret av trondshj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...