Gå til innhold

Infotainmain system fryser - D5 2019


Petk

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en D5 som er ca én mnd gammel og sliter fælt med at infotainmaint systemet fryser veldig ofte. 

Dette skjer typisk rett etter at jeg har startet bilen og setter den i revers så ryggekameraet starter. I de tilfeller systemet fryser dekker bildet til ryggekameraet bare en liten del av skjermen og bildet fryser når jeg setter den i drive. Eneste måten jeg har funnet ut at hjelper for å få systemet oppe å gå igjen, er så slå av bilen, låse den og vente en del minutter. Noen som vet om en fiks for dette? Drar til forhandler etter påske, men hvis jeg kan løse problemet selv så gjør jeg gjerne det.

 

//Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.4.2019 den 13.50, Petk skrev:

Hei!

Har en D5 som er ca én mnd gammel og sliter fælt med at infotainmaint systemet fryser veldig ofte. 

Dette skjer typisk rett etter at jeg har startet bilen og setter den i revers så ryggekameraet starter. I de tilfeller systemet fryser dekker bildet til ryggekameraet bare en liten del av skjermen og bildet fryser når jeg setter den i drive. Eneste måten jeg har funnet ut at hjelper for å få systemet oppe å gå igjen, er så slå av bilen, låse den og vente en del minutter. Noen som vet om en fiks for dette? Drar til forhandler etter påske, men hvis jeg kan løse problemet selv så gjør jeg gjerne det.

 

//Petter

Har en 2017 D5 jeg har kjørt et lite halvår, systemet virker svært så stabilit for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...