Gå til innhold

RRC sidespeil fra senere modeller


stovika

Anbefalte innlegg

Hei Lars,

 

Jeg har sikkert sidespeiler som passer til ditt bruk.  Hvilken type elektrisk tilkobling trenger du..?

 

...og dette har jeg helt sikkert ikke lov til av 'hu i dørå' som vi sier på Jæren, men hva er minste bud kan Heinelen kan gå for..?

 

Helge Rørvik

91598276

 

PS  Om det er du som bor nedenfor Skramstad og har en Blå RRC og noe Porsche-greie..?  I så fall så spanderte du kaffe og en brødblings på meg for noen år siden.. Jeg hadde handlet en gul Triumph tr7 hos en nabo..

 

H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helge, ja det stemmer. Hyggelig å møtes over den kaffen.  Jeg liker de 85 modellene.   Skal ikke bruke noe av det elektriske, det blir klippet bort eventuelt. Send gjerne et bilde eller to av dette til larsbotten@gmail.com eller på tlf 9054 2101  

 

Heinel er reservert for 25000,-  og blir etter planen hentet denne uken..

 

Lars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Lars,

Jeg skal se hva jeg finner I verkstedet hjemme.  Det meste ligger på hytta som ikke blir besøkt før om halvannen uke.  Du hører fra meg.

 

Det veste med -85 modellene er at det er første året med elektrisk-ditt-og-datt som selvfølgelig er underdimensjonert og må stadig repareres.  Beste årgang etter mitt syn er -79 tiol -84 der alt er manuelt. :)

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...