Gå til innhold

stopper under kjøring


propac

Anbefalte innlegg

ulyd og bilen stoppa, pumpa foran hadde de sikkert hvert nok og bytta oringert slik i ettertid,  starter fint og kjører perfekt en liten stund for så og stoppe, må da kjøre den på starter til jeg hører at den bak suger bra igjen, da starter den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det bare en drivstoffpumpe på/til Td5, den i tanken, som lager det trykket som skal til, mye mer enn en fødepumpe, før pumpedysene, som jo selvsagt også kan ses på som separate høytrykkspumper, helt til slutt øker mer og trøkker dieselen inn i sylindrene. Ah, jeg elsker kommaer og lange setninger  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt spm,, skal kjøres litt i nærområdet for og se hvordan den oppfører seg, hører fortsatt litt sterkere surring fra pumpa i tanken ved oppstart, ny pumpe som skrevet, men høres ut som den må jobbe litt hardere enn normalr til og begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippelsjekk rørkoblinger til og fra pumpe!

Hos meg spratt et ut etter flere hundre kilometer og Deffen markerte mye mer enn deffer vanligvis gjør!

Hyggelige folk fra brannvesenet som ryddet opp etter'n, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...