Gå til innhold

D2 ombygging til manuell girkasse


rtin

Anbefalte innlegg

Prøv her

http://new.lrcat.com/#!/1232/39997/39998/3070

Jeg fikk laget en slange  med 2 eksisterende nippler. Den går fra clutch master og ned til slaven. Ikke over til høyrevinnerskjerm. Har fortsatt ikke løst utfordringen med bryter som sier at clutchen er trykket inn, men har en plan. Tar bare litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått clutch, samt at alt under bilen er ferdig montert. Regner med at det nærmer seg når jeg etter hvert får oversikt over elektronikken. Sitter akkurat nå og ser ned på toppen av girkassa - og det synes som om jeg har en del ledninger til overs etter at jeg fikk på plass den manuelle kassa. Har hjernen fra donorbilen liggende. Hva bør jeg fokusere på? Vil XYZ kablingen gi problemer? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet det gamle ledningsnettet fra automatkassa, det som går inn i bilen under "cubby Box" og koblet på ledningsnettet fra den manuelle kassa - og vips synes alt i orden. Motoren svirrer som bare det. Bruker fremdeles "automat hjernen".  Da gjenstår det en prøvetur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet (motor-)hjernen til den fra donorbilen for å få bort feil på automatkasse. Mener det blinket i displayet.

Jeg tenkte å bestille ledningsnett til manuell kasse, men koblet ryggelysbryter til koblingen fra XYZ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...