Gå til innhold

D2 selges hel som delebil


finnarne

Anbefalte innlegg

Har en d2 som står på tunet her med defekt motor. Td5 hvor bolten på oljepumpa har løsnet. Nytt kjede og drevhjul er montert sammen med ny bolt, og motor starter men etter en mils ca en mils kjøring kommer det styggere og styggere lyder fra motor. Planen var å se hvordan motor var etter å ha fått igang oljepumpa igjen. Skulle motoren være ok, var det litt smått som måtte fikses før PKK. Det var oppløftende til å begynne med, men som sagt, de stygge lydene kom etterhvert. Det er ikke min bil, men den står nå her inntil videre. 

2000 modell med automat gått ca 260'. 

Det jeg er blitt fortalt om bilen:

- Konverter og flexplate nylig byttet før den ble satt til side

- nye bremseskiver rundt om, muligens også klosser

- nye (dør) låser mener jeg eieren snakket om

- mørke grå (skinn?)seter

- resten av interiøret passer med setene, men det trengs en real vask

- frontfanger har en liten sprekk i venstre hjørne. 

 

Bilen virket tight og finn å kjøre, bortsett fra tiltagende lyd fra motor. Turbo er sannsynligvis defekt.  AC fungerer sannsynligvis ikke, usikker på ACE. Den stod på bumpstopp når den kom hit, men hevet seg greit når den fikk strøm. Batteriet er defekt, og det er en steinsprut mitt i synsfeltet i frontruta. Kan muligens fikses. SRS-lampe lyser, sannsynligvis dårlig kontakt under førersetet. 

 Og så fant jeg ett lite hull i ramma for noen måneder siden, fremme ved uterigger til ramma/karosseri. 

 

Den står her over påske finner jeg ut at jeg har arbeidslyst, kan det hende jeg demonterer litt fra den. 

 

Jeg tror det er mulig å plukke den ned og få 10-15' for deler, kanskje mer, i tillegg til vrakpant, så forslår 10' som pris, uten å ha avklart det helt med eier. Har du en fungerende motor, er det mulig å få den på veien igjen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...