Gå til innhold

Starter ikke !!


Alf

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et lite problem. Jeg får ikke start på min RRC 3.9. Motoren har vært frakoplet i hele vinter og vann tappet. Nå har jeg solgt bilen og vil gjerne få den startet så den evnt. kan kjøres opp på en henger. Men den vil overhodet ikke starte. Det er gnist og det som skal til men den får ikke bensin. Starter med startgass så det er tenning. Og jeg har etterfylt 10 liter bensin for å være sikker. Men det er ikke antydning til å ville starte. Den startet og gikk helt fint da jeg koplet den fra i høst. Har aldri hatt dette problemet tidligere. Den har stått en helt vinter før og startet uten vansker på våren igjen. 

Noen som har en ide på hva som er problemet. 

 

Har hatt av bensinrøret på motor og det ene er tørt mens det andre sto det litt bensin i. Mulig rester fra før. 

Endret av Alf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampa som viser lite bensin slukket da den fikk 10 liter. Og hvis det viser seg at pumpa har sviktet så får den bare være. Bilen er solgt til vrakpris uansett. Mye bil igjen men har gått lei. Hadde vært kjekt om den startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...