Gå til innhold

Verkstedanbefalinger utland


Alb

Anbefalte innlegg

Mye som må gjøres på Defenderen. For dyrt å reparere på verksted hjemme. Litt for lite tid og plass til å lære meg å gjøre det selv. Noen som har anbefalinger om godt og rimelig verksted i andre land? Skal til Sverige i mai og på Europatur i løpet av sommeren, så mulighet for å sette den igjen flere steder.

Visste ikke helt hvilken kategori denne skulle i her på forumet for å bli plukket opp, forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.4.2019 den 16.16, tigergutt skrev:

Min skal på hjertetransplantasjon der til uka så du kan få en vurdering av meg etterhvert

Haha, min trenger ikke hjertetransplantasjon, men noen gode kirurger kan nok komme godt med.. Hører gjerne hva du synes i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4Land gjør mye bra jobb. Men vær oppmerksom på at dette med avtalt tid ikke alltid er deres sterkeste side. Heller ikke lurt med for mange detaljer i henvendelsene, det er ikke alt som kommer med .... Jeg er her nå for å hente bil og diverse MC greier hos noen andre. Hadde avtalt å ta med et instrument til Puma ned for programmering. Klokka 11 avtalte vi for et par dager siden. Tror du han som skulle gjøre dette dukket opp?  Forsåvidt ikke 4Land sin skyld, men de påtok seg oppdrag. Men de løser det ved å gjøre det seinere og sende den med en sjåfør for levering i Norge....

Har inntrykk av at alt ordner seg til sist.

Jeg tror det ofte er lurt å la dem se over, gi en pris og la dem bruke den tiden de trenger for å bli ferdig og testet. Fly frem og tilbake koster ikke all verden. De henter og bringer også.

 

Fortsatt mange norske og andre biler her...... 

07DD061E-FB92-430D-A107-154975559098.jpeg

4699529D-0DE6-4076-BFE4-0C80C5F79892.jpeg

49410A06-524A-4880-827B-84FCDEBEC943.jpeg

6F26BB63-C46A-4715-A4C4-A1FA6D57861B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 8.17, qcnr skrev:

Kan gi anbefallinger i UK, hvis du har tenkt deg der...

 

Hvordan er mulighetene for å komme seg til UK med bil nå? Når jeg sjekket så det ut som om vi må via Nederland/Frankrike? Har tenkt tanken på å få Bristol til å skifte Automatkassa i D3'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten fly, eller kjøre til Calais, er det jeg har gjørt.

Hirtshals Calais har jeg klart på ca 13 timer med luftestopp for medtatt dyr, spising og drivstofffylling.

Jeg har da tatt tog og 30 min etter å ha forlatt Calais er  du på motorvei i UK.

Det er motorvei helt fram til avkjørsel i Calais og rett ut på motorvei i UK. Man kommer til M25 på under 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 6.26, Peik skrev:

Bytte motor?

Jepp - min har akkurat rundet 300k og er ganske sliten.

Fint å få inn en som har gått 250k mindre :-)

Karaktersetting kommer når bilen er tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...