Gå til innhold

Grefsenkollen 2019


robertsoevik

Anbefalte innlegg

Takk for et artig treff. 

Takker Arild, knut Erik og Robert for flott veihjelp og donorskrue til coil, samt Gaute med veiledning over tlf. Jeg kan bekrefte at det var alt som skulle til, friskemeldt med tur i Maridalen idag.

Vi ses på treff snart igjen. 

 

 

IMG_20190515_191228.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
18 timer siden, GlennB skrev:

Blir det flere treff i løpet av sommeren..?! 

 

Tja, er det stemning nok burde vel det gå.

Går inn i feriesesong nå, så august er nok mer sikker.

19-20-21 juni (helg) er det OverOslo festival der oppe, så da er det fullt, men det er vel primært onsdag/torsdag en tenker på.

 

Endret av robertsoevik
dato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎02‎.‎06‎.‎2019 den 20.37, GlennB skrev:

Blir det flere treff i løpet av sommeren..?! 

 

For ordens skyld, så er Grefsenkollen treffene noe bare interessenter kan arrangere når de vil :-)

Det er ingen formell klubbtilknytning til dette.

Dette treffet er entusiastdrevet.

Endret av robertsoevik
autokorr kludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. juni er en torsdag. Det er ingenting i veien for meg å ta turen opp da, men "noen" må ta med grill hvis vi vil ha varm mat å tygge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er OverOslo 19-21 juni (onsdag - fredag) eller 19-21 juli (helg)? Hvis det er i juni, går det jo an å midlertidig flytte til f.eks. Solemskogen. Trollvann, som også kunne være et alternativ, pleier å være veldig populært til skoleavslutninger på den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok Solemskogen det beste alternativet - hvis ikke man skal prøve Låkeberget i Maridalen igjen da.

Kun torsdagen som er aktuell for mitt vedkommende.

Endret av Olav Haavardsholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg tar en liten tur inn til Linnerudkollen (ikke Solemskogen) uansett på torsdag. Bilen har bare godt av å få en luftetur, og på Linnerudkollen er det stor parkeringsplass med grus slik at jeg kan teste ut litt bremser også. Siste dag før 1. pulje av ferien, så noen langdryg affære blir det ikke for mitt vedkommende. Skulle noen ha lyst på en liten bilprat, er man hjertelig velkommen, men jeg lager ikke noe arrangement av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 20., ja. Jeg tenker jeg er der litt etter 18, men regner ikke å bli så lenge. Kommer jo an på om jeg blir alene eller ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke spesielt folksomt på Linnerudkollen, nei. Det sto riktignok en Defender der, til og med en av "oss" etter klistremerkene å dømme, men det er vel heller tvilsomt om eieren var klar over at bilen hans var på "treff" mens han/hun (sannsynligvis) var ute og luftet hundene.

 

DSC_8465.JPG

DSC_8464.JPG

 

Jeg fikk i alle fall konstatert at jeg fint klarer å låse begge bakhjulene når jeg bremser på grus, og at mønsteret i forhjulene lager tydelig "stoppmerke" i grusen selv om de ikke nødvendigvis låser helt. Så da føler jeg at bremsesituasjonen er under kontroll, men jeg skal holde øye med bremsevæskenivået videre fremover for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...