Gå til innhold

2004 frontlykter på en 1999 D2?


Dicofever76

Anbefalte innlegg

Du trenger kontakt til de nye lyktene eller må trekke ut ledninger fra disse.   Plata bak lyktene må byttes, det er noen plastikkbiter over og under som skal på plass samt at skjermene må modifiseres eller byttes siden de har litt annen utforming i hjørnet over lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermene trenger ikke tilpasses om det er D2 de skal brukes på. D1 derimot.

 

Bakplata bak lyktene kan kuttes med vinkelsliper istedet for å byttes. Noe tilpasning og snekkering av fester blir det likevel.

 

Rart om du ikke finner om dette på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle hadde D2a lykter men forrige eier fikk gjort det i Uk.

 

Litt skjæring er det men bare i bakplaten. Så var det naglet fast ett par metallbiter med sånne riv-certs for å skru fast lyktene i.

 

Høydejusteringen var ikke videreført og så var det koblet på nye kontakter. Tror du finner skjema på nett.

 

Har en lykt liggende dy kan få billig hvis ddt er av interesse...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jobben er gjort på den jeg nettopp har solgt. (Blir hentet på søndag).

Så vidt jeg kan se er det bare plata i toppen som er kuttet litt og så et lite bolt feste på innsiden, mot grillen som er sveist inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 21.44, motom skrev:

Min gamle hadde D2a lykter men forrige eier fikk gjort det i Uk.

 

Litt skjæring er det men bare i bakplaten. Så var det naglet fast ett par metallbiter med sånne riv-certs for å skru fast lyktene i.

 

Høydejusteringen var ikke videreført og så var det koblet på nye kontakter. Tror du finner skjema på nett.

 

Har en lykt liggende dy kan få billig hvis ddt er av interesse...

 

Jeg hadde to på hånda, men innser at det er andre ting som må komme først på denne Discoen som til stadighet viser nye sider og usider... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...