HelgeHaugland Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Fått en p38 inn på tunet her, 2.5 diesel med v8 automatkasse(litt usikker på hvilken type) Den går fint i gir (p,n,d,r og 1) men det er det. Prøver å sette den i 2 og 3, den går da i 1.gir. Under kjøring girer den omsider til 2. Gir ved 3800rpm. Noe som er litt vel høyt. problemet oppsto etter lavserien ble testet litt i krattet på tomta. Det er ingen løse kontakter å se hverken under bilen eller i motorrommet. Olje nivået ser bra ut og det er ingen ulyder fra kassene. Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SindreB Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Har dessverre ikke tips om hva som feiler bilen din. Men du finner kanskje noen som vet om du poster i Range Rover forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AreM Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Er det lenge siden oljen var byttet? Kjøper jeg en bil med automatkasse og jeg ikke kjenner historikken, så flusher jeg kassen. Og når du byttet mellom høy og lav, ventet du til den var ferdig med å pipe før du la den i gir? Mye å huske på med P38... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Guttormsen Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Om det skjedde etter høy lav skifte er det nok noe med skiftemotoren. de ryker om de blir brukt bare hvert skuddår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.