Gå til innhold

L322 billedtråden - Legg inn bilder av din bil


Lysholm

Anbefalte innlegg

3 timer siden, rang skrev:

Fine biler:)

 

Kvitte seg med led-bjelkene, krom-grillen, skiltplata og lakke felgene sølv, så blir den svært finB)

Meningen med tråden var at man skulle legge ut bilder av sin egen bil. Min bil er et prosjekt og krom skal bort. Blir originale 20" RR felger med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lysholm skrev:

Kan legg inn noen bilder fra dagens innsats med dechrome av prosjektbilen. Mangler kun å montere originale ventiler i skjermene + fjerne en del limrester så er jeg noen steg nærmere original. Trenger sårt en polering og litt voks.

 


Lag en egen tråd om bilen når du er i gang, det er morsomt å følge! 

Endret av MariusMorch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mys skrev:

Har kjøpt denne som rep objekt med defekt motor

Brukt motor er innkjøpt og oppbygging er påbegynt 

 

 

 

782_2055519412.jpg

 

Du får lage en liten prosjekt tråd du også da. Skulle forøvrig gjerne fått tak i felgene du har til bilen. De 20"erne passer bilen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lysholm skrev:

 

Du får lage en liten prosjekt tråd du også da. Skulle forøvrig gjerne fått tak i felgene du har til bilen. De 20"erne passer bilen godt.

fikk dessverre ikke med de felge :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mys skrev:

Har kjøpt denne som rep objekt med defekt motor

Brukt motor er innkjøpt og oppbygging er påbegynt 

Den bilen er bare så fet :rolleyes:, håper du får den på veien igjen.  Jeg var i kontakt med eier via Full Fat RR forumet etter at registerføringen ga seg. Var inne på tanken om å kjøpe den da. Hva er historien til motoren, jeg trodde bilen ble kjørbar igjen.  Er en ganske spesiell L322 det der, bygget av Land Rover Special Vehichles, nydelig fargekombo og riktig motor :wub: 

 

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MartinM skrev:

Den bilen er bare så fet :rolleyes:, håper du får den på veien igjen.  Jeg var i kontakt med eier via Full Fat RR forumet etter at registerføringen ga seg. Var inne på tanken om å kjøpe den da. Hva er historien til motoren, jeg trodde bilen ble kjørbar igjen.  Er en ganske spesiell L322 det der, bygget av Land Rover Special Vehichles, nydelig fargekombo og riktig motor :wub: 

 

Martin

Bilen be fikset men etter ca 6 mnd fikk den nye skader på stempler, motoren er bare kast, denne SKAL på veien har kjøbt en tysker  motor med 109 000 km longblok og svenske motor med 237 000 komplett plus den gamle motor, dette blir et puslespil 

 

56795539_10218688542383593_7018557365796470784_n.jpg

56806388_10218688539063510_3909223308050038784_n.jpg

56927217_10218688541783578_386050876248162304_n.jpg

57094334_10218688539343517_7898603942932643840_n.jpg

57325306_10218688539783528_4286133428740423680_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MartinM skrev:

Den bilen er bare så fet :rolleyes:, håper du får den på veien igjen.  Jeg var i kontakt med eier via Full Fat RR forumet etter at registerføringen ga seg. Var inne på tanken om å kjøpe den da. Hva er historien til motoren, jeg trodde bilen ble kjørbar igjen.  Er en ganske spesiell L322 det der, bygget av Land Rover Special Vehichles, nydelig fargekombo og riktig motor :wub: 

 

Martin

Hva er det som er spesielt med den bilen? Jeg er relativt ny RR eier og ser ikke så godt forskjell på de ulike RR L322.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en Autobiography modell. Bilen har British Racing green farge som ikke var å få i Vogue utgavene. I tillegg er interiøret spesielt med finere skinn, tofarget. Treet i interiøret er spesielt og ikke å få i Vogue. I tillegg har du DVD skjermer bak. I motsetning til dagens Autobiography ble denne bilen tatt ut fra samlebåndet og satt sammen av Range Rover special Vehicles. Du har sikkert sett den plaketten foran i motorrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet litt, men fant ikke den artikkelen jeg leste på nett, men det er kun produsert 125 Autobiography som denne. Du fikk den også i blå med blått og beige skinn tror jeg, og sølv med sort skinn. Ble faktisk solgt en helt lik bil med diesel på finn for ikke mange ukene siden.

 

Bøyer meg dypt ned i verktøykassa over innsatsen. M62 motoren til BMW er jo i utgangspunktey bra, men har jo en svakhet med registerføringer og vanos.

 

Bra jobba. Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...