Gå til innhold

Webasto problermer.


aasive

Anbefalte innlegg

Sliter med at webastoen ikke vil starte.

Det renner bensin ut av eksosrører,. men hvis jeg struper drivstoffslangen høres det ut som den tenner 1-2 sek, men kun til jeg gir den drivstoff igjen. Noen ide for hva som er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sitter en pumpe på ramma under også..  også er den koblet fra tankvelgeren under passager setet. sjekk at alle koblinger er tette? at pumpa går bra?.. høres ut som den er oversvømt for øyeblikket. usikker på hvordan man får tømt den i såfall. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg null peiling på Webasto i seriebil, men for meg høres det ut som det er "noe" som skal begrense drivstoffmengden til brenneren, og som ikke fungerer slik det skal. En eller annen form for flottør slik det finnes i gamle forgassere f.eks. Fungerer ikke den, drukner forgasseren, og det høres jo ut som om det er det som skjer i dette tilfellet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...