Gå til innhold

Swapmeet 1. Mai kl 1000 . Autogården i Kongsberg .


safaripaul

Anbefalte innlegg

Autogården BYTTETORG - SWAPMEET 
01.05.19 kl. 10:00 - kl. 15:00
Åpent hus hos BilXtra Autogården, Kongsberg.
Det legges til rette for et byttetorg der du kan ta med deler og utstyr du har til overs, og håpe at andre har bruk for det og vil kjøpe/bytte i noe du trenger.
ÅPENT FOR ALLE MEDLEMMER I NLRK!
Enkel servering 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tøm boder og garasjehyller!
Fyll bilen og kom!
Avd Numedal arrangerer swap meet/byttetorg med landrover-deler på Autogården Kongsberg onsdag 1. mai. fra kl 10:00 og utover.

Her får du sjansen til å gi andre muligheten til å benytte seg av deler du ikke trenger, eller du kan gjøre kupp mens du roter i andres pappesker.
Det anbefales å ikke komme hjem med like mye som da du dro, for å bevare husfreden (for de som er opptatt av sånt..)

Mvh Avd Numedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en disco 2 delebil hvis det er noen ønsker. Jeg kan demontere i helgen.

Tar blant annet med en GROM-audio-box som passer i de fleste spillere rundt 2002 mod. Med denne kan man bruke ratt-knappene til å velge neste sang og kobles enkelt opp med usb.

Den har stålfanger m/tåkelys hvis noen kunne tenke seg den.

Denne har også motor med AMC/spansk topp og manifold som er høvlet på 3 gangen. Denne bøyer seg ikke. Tunet ECU m.m

Motor kan jeg ikke ta med, men kan sikkert gjøre noen avtale.

Har også nye  4 stk stag til ACE.

Modifisert ACE sentral som med rørkobling. Pluss mye annet.

 

Si ifra så skal jeg prøve å ta med det jeg kan i bilen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...