Gå til innhold

TD4 2003, spiker eller eu-kontroll?


toresnekker

Anbefalte innlegg

Sliter fortsatt med bremsene, tre Amigos er på plass, og når jeg begynner å kjøre, legger bremsene seg på et par tre ganger, tror det er bak venstre. Det låter sånn ca "tjugg- tjugg-----tjugg" og man merker at det rykker litt i bilen. Etter det går det bra,fram til neste gang motoren har vær avskrudd og man begynner å kjøre igjen. Det meste av bremser er byttet , av en som ikke er veldig glad i Land Rover, og jeg tror jeg må ha noen tips før jeg går på han igjen. Noen som har et tips hvor feilen kan ligge, abs sensor/ring/pumpe.Skulle vært på Eu kontroll i April, og jeg ble offer for de nye reglene, og har fått kjøreforbud via digipost. Før så hadde man jo en måned eller to ekstra hvis man ikke orket å skru bil i mars. Hadde jo vært synd å hogge bilen også, til fordel for en Nissan Primastar eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, gautes skrev:

Har du lest ut noen feilkode ?

Bare å slette mange lagrede feilkoder kan hjelpe.

 

Enig. Slett feilkoder, og prøv igjen. Feilkoder som eventuelt dukker opp igjen kan gi en indikasjon om hvor problemet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...