Gå til innhold

Smykkeaktig Disco 2 vurderes anskaffet


Andychap

Anbefalte innlegg

 

Såkalt enhjørning søkes for ny verge! :D 

Velholdt og velstelt, rustfri, gjerne understellsbehandlet, og uten feil i drivlinje og uten / allerede løst "tre amigos" disco 2, TD5 og gjerne etter siste face-lift.

 

Det var snaut utvalg på finn, så forsøker litt her, om det finnes noen slike.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gautes skrev:

Kun søndagskjørt av blind gammel dame til og fra polet.;)

 

 

Haha, ja nettopp. 

Det er vel en viss mulighet for at jeg risikerer å ikke bli tatt seriøst med et sånt innlegg. :D

Men driver å "plugger igjen" hull i LR- resuméet mitt.

Forrige var en ´94 P38, som dessverre avled ved skroting her i fjor; selvsagt ikke uten å tømmes for det som var av brukbare deler til andre slitere.

Det var selvsagt bare jeg som var uheldig med den P38, for det er jo vanligvis sånne greie biler å ha i hus ;) men nå kunne jeg tenkt meg å fortsette  min LR-karriere med noe mer driftssikkert og varig.

Såe... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du gå for thor 4l v8 ittno anna er brukbart ,,,sikkert mange som er uenige ,,men har prøvd bensin er å anbefale i disco2 lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, svalbard skrev:

da må du gå for thor 4l v8 ittno anna er brukbart ,,,sikkert mange som er uenige ,,men har prøvd bensin er å anbefale i disco2 lykke til 

 

12 timer siden, gautes skrev:

Enig med Svalbard.

Delebilen står klar her .

 

Alt er jo i utgangspunktet interessant. :)

 

Hvordan ligger 4l på forbruk, blandet/langkjøring?

Hva er generelt bedre med 4l sammenliknet med Td5?

Hvordan er Thor mhm feilsøking?

Tuning av Td5 gjør vel at man kan få opp rundt samme effekt som for 4l, intercooler og remap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thor 4l går fint på 1,1 vanlig kj vis da itte tror du er på rudskogen men husk kun mineral olje beste type og bytt på 5 til 8 tusen maks td5 motor liker je itte men vi er forskjelige disco med v8 er sjikkkkelig moro å kj lykke til eller du bygger inn en slik je har i 2 av mine da er disel :rolleyes:

IMG_20180414_114218.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...