Gå til innhold

Range Rover 1973 mod


Sandersalvesen

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min 73 mod range Rover da den bare står å tar plass.

bilen er et repobjekt.

minimalt med rust

gåen starter

bensinsystem må ha en gjennomgang

har byttet dører til el vinduer disse er ikke koblet opp.

byttet tak til et uten soltak. Org følger med(vinyl)

dårlig eksos

+ litt annet smådill

 

medfølger litt deler

nye eksosmanifoiler

forgassere

nytt taktrekk

pakkninger++

03BD9389-CDC6-476A-8739-319E96CA319C.jpeg

496B03EC-9692-4A99-AAFC-149380CFBAAB.jpeg

3BD86893-D374-434F-895C-306B295D072F.jpeg

D25E1997-258D-4CA4-92CA-40CF8BB32C68.jpeg

F2372C00-BC17-4676-B068-8B3BFFEA7E84.jpeg

Org dører følger også med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ratt, spoiler, fram- og bakseter er heller ikke fra 1973. Men disse delene var ikke uvanlig å bytte ut på eldre biler. Om det kun er karroseriet som er byttet, har bilen en firetrinns (LT95) girkasse. Men jeg gjetter at bilen har tretrinns automat eller 5-trinns manuellkasse (LT77) med lang girspak. Altså, at hele bilen unntatt ramma er fra 80-tallet (men før Efi'ens ankomst høsten 1985) En flott bil er det uansett. Mitt inntrykk er at disse bilene fra 80-tallet ikke rustet like mye som senere modeller som 1990 og utover. 

 

Jeg ser også at støtfangren ikke har hull for sveiv. Når forsvant sveiva på Range Rover, noen som husker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AreM skrev:

Ratt, spoiler, fram- og bakseter er heller ikke fra 1973. Men disse delene var ikke uvanlig å bytte ut på eldre biler. Om det kun er karroseriet som er byttet, har bilen en firetrinns (LT95) girkasse. Men jeg gjetter at bilen har tretrinns automat eller 5-trinns manuellkasse (LT77) med lang girspak. Altså, at hele bilen unntatt ramma er fra 80-tallet (men før Efi'ens ankomst høsten 1985) En flott bil er det uansett. Mitt inntrykk er at disse bilene fra 80-tallet ikke rustet like mye som senere modeller som 1990 og utover. 

 

Jeg ser også at støtfangren ikke har hull for sveiv. Når forsvant sveiva på Range Rover, noen som husker? 

 

1984 var siste ret for sveiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...