Gå til innhold

Kjøring nå på lørdag, 23.mars på Rudskogen offroadpark


KethilF

Anbefalte innlegg

KNA Østfold Offroadklubb arrangerer kjøretrening i Terreng Touring og Trail på Lørdag 23. februar

Teknisk fra 09.00 til 10.00 - Alle biler/UTV som skal inn på området må gjennom teknisk kontroll. Regler for de ulike klassene finner du her: www.offroadklubben.no/regelverk/index.html

I tillegg til NBS regelverk skal alle kjøretøy være utstyrt med brannslukker og oljeoppsamlingskar (f.eks. plastkanne hvor man kapper av en side). Ikke påbudt med hjelm.

De som kommer etter kl 10.00 må belage seg på litt venting for teknisk.

Vi holder på frem til 16:00

Priser:
- Medlemmer med bil: 100,- (pluss evt lisens 100,-)
- Ikke-medlemmer med bil 200,- (pluss evt lisens 100,-)
- Passasjerer fra 3år betaler 100,- ink lissens (barn under 3år får ikke være med)
For å bli medlem følg linken: http://offroadklubben.no/bli%20medlem.html

Lisensen dekker personskader som evt skjer under arrangementet.

Husk gyldig medlemskort for å få medlemrabatt, har du betalt men finner ikke kortet kan du logg inn på KNA.no og skrive ut et bevis fra nett

Vi har kortterminal og oppfordrer til å benytte denne eller ha med rett beløp med sedler, da vi har dårlig med veksel i kassa

Det blir grilling i depoet for de som ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjetil skrev:

Jeg kommer og tar en titt, kanskje griller jeg litt. Får se på dagsformen.

Du må jo ta en tur i skogen også, fint å ta en runde i område for standard biler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Som Kethil sier så er det fine løyper for "standard" biler. Og det er løyper og utfordringer nok for de fleste land Rovere og Range Rovere.

 

Gledelig at det er mange LR/RR som kommer på kjøringene for tiden, og det er plass til mange flere.

 

Dessuten er disse kjøretreningene på Rudskogen ett av de få stedene her på Østlandet der man lovlig kan teste bilene sine i terrenget. Det blir litt som Pay and Play de har i England.

 

Når man kommer kjørende til Rudskogen med registrert kjøretøy er det dessuten sjelden problemer med teknisk kontroll. Fastmontert brannslukker, og oljeoppsamlingskar. Som Kethil skriver. Og alt i bilen må være festet fast, man kan ikke ha løse gjenstander i bien.

 

Dog er det en ting dere skal tenke på, LR med canvas og det originale canvas-stativet får ikke kjøre uten at det er montert ekstra veltebøyler (finnes regler for bøyle). Det samme gjelder også for originale Jeep krigere og Volvo Valp og andre eldre biler med kalesje og spinkle stativ for kalesjen.

 

Velkommen.

 

Håper formen er bedre i morgen, kanskje jeg dukker opp. Nå er det vondt i hodet og halsen og uggen kropp og jeg kjeder meg. Får ikke dratt på verkstedkveld i dag heller.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Rudskogen i dag, Sven Erik og jeg. Det var en positiv  opplevelse. Det er brukbart stort område å kjøre på,. Noen krevende områder for de som liker store gjørmehull og bratte steinete løft. Så er det en snill og grei trase for sånne som meg. Det er et fint område, og takk til  Kethil F og Henry Arnfinn som holder dette kjørefeltet i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...