Gå til innhold

Verkstedkveld 24 april, Strømmen Bilverksted AS


Anbefalte innlegg

Strømmen Bilverksted v/ Kenneth og Vibeke , innbyr 24/4 kl. 17-21   til:

Verkstedkveld/sosialt `dekksparkmøte` med åpent verksted og ny-smurte løftebukker.

Det blir selvfølgelig servert noe godt fra grillen (runde lange og runde flate), med rød/ gul garnityr samt litt leskende drikk.

Kaffemaskin er fylt opp med bønner, så kaffe-tørsten skal kunne lindres.

Ta med din bedre halvdel , kompis eller venn , samt godt humør.:)

 

exclMeld gjerne her om du/dere kommer , gjør det litt enklere å beregne matinnkjøpet.excl

 

Vel møtt !!

 

PS!

Grillen vil være i `grill-modus`  fra kl. 15.30-ish :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare 20 dager igjen:D

Skal vi satse på å slå antall besøkende fra oktober-møtet ? Og , alle kiloene med burgere og pølser som gikk med:lol:

Vi snakkes , plutselig !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Et strålende tiltak fra Vibeke og Kenneth det her, - som innhyllet i en varm solrik vårkveld kommer til å bli noe å få med seg - så møt opp folkens! 

 

-----

 

Dobbeltbooket med en konsert for mitt tilfelle dessverre - men stiller til høsten!

 

-----

 

Send noen bilder til Eirik på 4wd@nlrk.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute , det gjør bærre godt med litt `ballast` på tur hjem , då går det ikkje så fort:lol:

Fikk jaggu tatt noen bilder også ,Rob ;) Sjøl om man hadde det hektisk bak grillen:D

Send meg tlf. på PM , så sender jeg over.

 

Men vi må ikkje glemme vertskapet , Kenneth og Vibeke ! 

Uten deres `åpent verkstedkveld` , hadde det ikkje blitt mye `kjøttflipping` på Steinsønn ,og dere måtte gått sulten til sengs :lol::lol:

Endret av runekristoffersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...