Borgeh Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Driver å pusser opp en 2.25 bensin motor. Hva kan gjøres og hva har bevist effekt. Dette er 7:1 topp. Den skal i fresen og taes av 2.54mm som beskrevet på expeditionrover ned til 8:1. Da snakkes det om tynne vegger ved waterjackets, hva mener man spesifikk da? Hva med å ta av litt på blokka? Det er det adskillig gods fra toppen av blokka ned til toppen av stemplet. Elektronisk innsprøyting er på vei fra accuspark. Glemte jo seff å bestille støtstenger til 8:1 men det må en få til å bestille. Manifoilene lages nytt og setter på ett par mer vanlige forgassere som er mulig å få tak i. Hva da med kammen? Lafterolf nevnte noe med dieselkam. Er det samme som 2.5 kam? Hvem hva hvor? Hva kan en gjøre som har bevist effekt. Noen som har hørt om dette med å bore opp oljepumpa som jeg har hørt fra personen jeg fikk bilen av anbefaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tar du jobben helt ut kan du få dreimomentet til en åtter. Men dette har jeg kun prøvekjørt på vei så terreng og drifts-egenskapene skal jeg ikke uttale meg om. Det var en motor proffbygget i England og satt i en 88 2a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borgeh Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2019 Med tre opplagringer på veiva så skal en vel ikke ta den helt ut... halvveis bare. Men de enklere tingene sånn rett under det å borre opp blokka må en vel få til om nok informasjon dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.