Gå til innhold

Kontakt til Bosch bensinpumpe


tigergutt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ny bensinpumpe til en annen engelskmann i garasjen, men kontakten stemmer ikke med det jag har. Hvem kan skaffe 5-polet, flat kontakt til Bosch 0986580209 in tank pumpe, tro?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa… Ser ikke helt riktig it. Sender du meg en PM med epostadressen di så skal jeg send bilde av pumpa. Evt direkte til LMW@arkv.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik den ser ut? basert på google søk.

 

Fuel-pump-assembly-suit-for-Fiat-Cherry-

 

Sånt sett så ser jo den Jari postet over temmelig lik ut, men kanskje ikke helt? Desverre så finner jeg lite med teknisk info på denne som er spesifikk nok til å identifisere pluggen.

Et alternativ vil jo være å rett og slett ringe bosch og høre. de burde kunne gi noe info om hvilken pluggtype som er beregnet her.

 

Jeg mistenker det er en AMP superseal connector som benyttes, som ligner veldig på den som ble postet over.

Se her for bilde av typen.

https://www.te.com/usa-en/product-CAT-AM71-CH8172.html?q=&n=41634&d=545391&type=products&samples=N&instock=N

product-details.png

 

Dette kan normalt skaffes av de store elektronikkvarehusene som Mouser, Farnell, Digikey etc etc..

Se vedlegg for produktkatalogen for denne serien, mer enn nok info der til å finne delenummer som du trenger osv for å bygge den connectoren du trenger.

ENG_CS_1654292_AMP_SUPERSEAL_1_5_SERIES_0616.pdf

 

Edit: Ser at AES i england har (jeg pleier å handle elektrodeler fra dem, kan anbefales, selv om det kanskje blir litt tullete på sånne småbestillinger.

https://www.autoelectricsupplies.co.uk/product/42/category/7

 

-Camarogeddon

Endret av Camarogeddon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - takk for hjelpa, gutter. Etter bidrag fra dere og litt mer søk så dukket de opp i UK (Webcon - har mye greier).

 

Nå blir de bænsin framover til motoren på min Spitfire også :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...