Gå til innhold

lysbryter nær / fjernlys selges, ny i eske STC439G


Camarogeddon

Anbefalte innlegg

Jeg har visst klart å bestille feil hovedlysbryter, og for å være på den sikre siden presterte jeg å bestille 2 stk, ikke en..

Passer mekanisk, men tilkoblingspluggen er forskjellig. jeg har en '99 modell

 

Lucas del.

 

Skal passe modeller fra 1990 til 1996. (HA455946 til VA104805)

 

Pris hos delepusherne i England er omtrent 30-40 pund før frakt og mva etc. Selges for 200 kr/ stk. Har som nevnt 2 av disse.

 

 

DSC_0079 1.JPG

DSC_0080.JPG

DSC_0081.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, har tenkt tanken. delen er jo lik. det blir løsninga om det ikke holdt å pusse ned kontaktene som jeg gjorde i dag.

 

Men har allikevel en til overs, ref feilbestilling. (valgte visst en av "dette blir billigere om du bestiller mer enn x" valgene hos lrdirect..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. det var jo og en tanke. Mulig pluggtypen som er benyttet på Td5 er ganske standard, og kan skaffes...

Skal sjekke. takk for ideen. (ikke at jeg tror biltema har disse, dette er mye mindre enn standard 6,3mm flatstift, men uansett, jeg har mye slikt på lur)

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...