Gå til innhold

Series 3 clutch virker ikke, hvit røyk


Ivers

Anbefalte innlegg

Bak er det en sylinder oppe, derav luftenippel høyt plassert, rett over inntaksrøret.

 

Foran har du to sylindre, en oppe og en nede.  Det går et rør fra øvre sylinder og til nedre. Følg røret nedover. Luftenippel står like over nederste rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutch: Sjekk at dødgang er riktig. Sjekk væskenivå fortløpende ved bruk for å se at alt er tett.

 

3.gir: Slitt kule på tuppen av girspaken og/eller slakk ved girkula(ved mansjetten) gir lang girspakvandring.

 

Definitivt framgang. Sjekk mellomakselbolter jevnlig. Skrur de seg løse etter litt kjøring igjen må andre tiltak til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Takk, da skal jeg prøve å finne de nederst. Er endel tørr jord og leire, så det er vanskelig å se godt selv etter graving. Skal få løftet den opp i gaffeltruck og spylt den med varmtvanns høyttrykksspyler snart. 

 

Det skal jeg sjekke Gaute. Er ganske slarkete girspak, skal se om jeg kan få gjort noe der. Sjekker også væske og bolter. Deilig med fremdrift.^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...