Gå til innhold

RRC til Island 2020 trenger utrustning


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Driver og planlegger Island tur I 2020 og trenger 'alt' til min RRC.  Om noen har liggende hevesett, diff-, sump- tank beskyttelse,  en god vinsj, snorkel, SUV-telt og annet nødvendig (eller kanskje ikke.. )så er jeg takknemlig for tilbud. 

 

Helge

91598276

s-l640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry om jeg tilsynelatende skyter ned innlegget ditt før du kommer på lufta, men hva pokker skal du med en vinsj på Island ? :rolleyes:

Du ER klar over at offroadkjøring er strengt forbudt på Island ikke sant, og at det knapt fins et tre å feste en vinsjewire i på hele øya ? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sorry om noen føler jeg hisser meg opp, det var ikke meninga !

Men utlendinger som kommer opp med store, ombygde biler, og kjører bajas overalt er et økende problem der borte; de lokale er rimelig sure på akkurat den biten, selv om de er veldig glade i turister og sikkert også pengene turistene legger igjen !

Å opptre varsomt og forsiktig er veldig veldig viktig for å klare å beholde velviljen som tross alt er helt kritisk for om det skal være noe morro å dra dit på tur !

Av det du nevner, ville jeg prioritert en god diffbeskytter. Å klanke diffen i stein i X kilometer pr time,  kan gjøre ganske vondt.... og er ikke helt usannsynlig om bilen ikke er spesielt høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, robertsoevik skrev:

Selger du etappe-seteplasser Helge? :-)

He he..  Det må være hvis der skjærer seg med ‘hu i dørå’ på veien.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jari skrev:

Har diffbeskyttere av denne typen 200,- for et par

diff beskytter.jpg

Det bør vel holde en stund, tenker jeg.  Jeg tar dem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...