Gå til innhold

Discovery 3 2.7. 2005 mod.


B. Thomas

Anbefalte innlegg

Startproblemer. Når jeg skulle starte bilen i dag så slo ikke starter inn. Alt virker normalt i dashbordet. Har kontrollert sikringer i motorrommet. Er det bare å bestille ny starter eller kan jeg prøve noe annet først? Tar gjerne i mot tips. 

B. Thomas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk nå om det kommer spenning fram til starter og innslaget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lignende oppførsel på min her om dagen. Vridde om nøkkelen og fikk kun et «klikk». Ingen ting skjedde. Sjekket spenning på batteriet, alt ok - viste seg at batteriskoene ikke satt skikkelig, kanskje det er problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jording fra batteri til chassis har eg hørt kan løsne,,, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over her ville jeg sjekket at batteripolene sitter ordentlig, da jeg har vært borti det samme. Ville også sjekket om batteriene er i den tilstanden det skal være i, de kan ha nok strøm men om en celle er gåen så klarer de ikke levere nok strøm til at starteren går rundt. 

Dette kan du måle med eg multimeter :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...