Gå til innhold

Freelander 1, 2004 SE 1,8


aok

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg en ny Freelander 2 på tunet. "Lillebror" må da flytte til ny eier, om noen vil adoptere han...

 

Lillebror er en meget godt holdt sølvgrå 2004 mod Freelander med 1.8literen. Ca 175.000km. 

Toppakning og topp ble fikset for 6 år siden, og har ikke brukt en dråpe kjøleveske siden. VCU byttet jeg føre-var for 20.000km siden.

Etter alder og kjørelengde er den meget pen både inn og ut.

Har alltid startet og vært pålitelig i mitt eie.

0-anmerkninger på EU kontroll sist høst. Fikk kommentar "den var meget fin!". Så og si rustfri.

Stort sett parkert i garasje

Regelmessig olje/filter service

 

Ekstra:

Pyntestasj (lyktebeskyttere)

Siderails (litt rust forran - men det kan lett flikkes på)

Tilhengerfeste, Takrails, Takstativ, Bagasjeromsbeskytter (roller).

Ekstra 12v uttak ved førerdør, bagasjerom og 2xbaksete

Hjemmemoddet Bluetooth mottaker for originalradioen (skjult i senterkonsollen)

LED ekstralys

Gode LR felger uten skader på både sommer og vinterdekk (med pigg)

Motorvarmer og uttak for kupevarmer.

 

Kjente "feil"/mangler:

Sentrallås venstre bakdør låser som normalt, men låser ikke opp med fjernkontroll. Må åpnes manuelt fra innsiden. Må trolig bytte lås.

Tomgangsturtall jager litt - men det har den gjort i hele mitt eie

 

Sikkert noe jeg har glemt, men send PM dersom du er interessert og har spørsmål. Har eid bilen siden 2013. Skal legge inn bilder etter hvert.

 

Pris..?? Har ikke tenkt å tjene penger på den, men gir den ikke bort. Da blir den oljet opp og satt på låven til eldstemann kjører opp :-)

Starter opp på Finn med 29.000,-, men kan lett sende den avgårde til keen forumist for en del mindre. Ikke plass for 3 biler nå.

 

 

FCEFCF5E-8786-4E63-B2E9-BCE5E55F9CCC.jpeg

A7764968-B42D-4A01-A072-ADDEBC3208A6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...