Gå til innhold

Gearkasse og converter til D3


vegarj

Anbefalte innlegg

Jeg har skiftet gearkasse i min D3. Den som er tatt ut er fra 2005 og har gått 250000 km. Stålpanne er montert. Må overhales

Ny converter. Den har fått uren olje i seg, men ikke blitt kjørt. Bør flushes

 

selges samlet for 8000,-  Må hentes i Fredrikstad. 

Telefon 95252378

7CBD80B8-199F-4562-B9A6-ECC38050B7F3.jpeg

883C7B40-D5FE-4F38-861D-FE855A5A1C3F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gearkassen har gått langt, med mangelfullt vedlikehold de første 170000 km. Det var sannsynligvis ikke byttet olje på den før jeg kjøpte bilen. Som sannsynligvis veldig mange, andre siden LR sier det ikke er nødvendig med service på automaten...

Jeg har byttet olje/filter flere ganger, men det var nok for sent :(

 

Jeg kjøpte først en brukt fra en krasjet bil som skulle ha gått lite. Montert med ny converter, også fra Bristol. Men når vi startet opp for å fylle olje, så fikk vi feilmeldinger (350000 km!!!) og ingen fremdrift :( Tappet oljen, og den var gråsort

Tok tapet som en mann (nåja, gikk vel litt i kjelleren er jeg redd) og bestilte nyoverhalt gearkasse fra Bristol Transmission. Ikke billig, men mindre penger enn hva de norske aktørene tar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...