Gå til innhold

Medlemskap NLRK 2019


Sven

Anbefalte innlegg

Betalingsfristen for fornyelse av medlemskapet for 2019 utløp 30 januar. Medlemskap som ikke er fornyet innen 28 februar vil bli satt til inaktiv og du vil miste tilgangen til medlemssidene fra samme dato. Nr 1 2019 av medlemsbladet 4WD vil kun bli distribuert til aktive medlemmer.
 
Skrevet av Medlemsansvarlig NLRK 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da logger du deg inn på medlemssidene på www.nlrk.no og finner fakturaen der :) 

Du bruker mobilnummeret som brukernavn, dersom dette er registrert.

Husker du ikke passordet så trykker du på 'glemt passord' og får en SMS med passordet :)

 

Har du ikke registrert mobilnummeret så sender du en e-post til medlem@nlrk.no og så ordner det seg :) 

 

Skjermbilde 2019-02-19 kl. 21.36.25.pngSkjermbilde 2019-02-19 kl. 21.37.09.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lafterolf skrev:

Jeg får ugyldig mottaker når jeg prøver å sende til "medlem@nlrk.no"

Fikk det selv men kunne sende mail likevel og den kom igjennom.

 

det gjelder samtlige nlrk.no mail kontoene har jeg oppfattet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sven skrev:

Vi har nå sjekket dette og @nlrk.no e-postadressene fungerer helt fint. Hvis dere får feilmelding så prøv å skriveadressen inn påny

Det ble gjort, men samme feilmelding. Men kan tvinge den igjennom og fikk uansett svar fra @nlrk.no adressen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 17.44, jon71 skrev:

Hvor lang tid tar det før man får medlemskortet?

 

Vi sendte ut medlemskort for en tid tilbake til de som betalte innen fristen ++

 

Har du betalt nylig kan det være du må vente noen dager

 

 

Minner igjen på absolutt frist 28 februar - etter dette settes alle medlemskap som ikke er betalt til "inaktiv", tilgang til "mine sider" lukkes og distribusjon av nr 1 av 4WD 2019 kanselleres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som prøver å bli medlem, men han finner ikke ut av det på hjemmesidene.

 

Kunne det vært en ide med en lett igjenkjennende link på hjemmesiden for nye medlemmer/verving? 

 

Kan jo tenkes det er flere som har snudd når de ikke fant ut av dette.

 

 

Så ble det en liten avsporing denne gangen også.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sven skrev:

I dag gikk melding til zubarus om å stenge medlemskapet til de som ikke har fornyet for 2019. Tilgang til «mine sider» bortfaller sammen med nr 1 2019 av 4WD 

 

Her har jeg bommet litt ser jeg. Fant fakturaen nå. (Papir)

Om jeg forstår dette riktig, er altså konsekvensen ingen 4wd nr 1 om jeg betaler i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...