Gå til innhold

Bakaksel tidlig RRC i deler, hel diff.


Dagson

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en tidlig bakaksel til RRC. Rusta er stort sett fjernet og den er behandlet med Bilt Hamber Hydrate 80.

Følger med ny simring til diffen. Diffhuset er boret og gjenget for airlocker, men det er bare å sette i en bolt - om en ikke vi sette i sperre da.

Skivene er tatt av navene or er kastet. Calipere er pussa, malt, og har fått nye pakninger og stempler. "Mud shileds" er ikke så bra. Har ikke satt akslingen sammen for da klarer jeg ikke å løfte den.

 

Denne passer for deg med gammel RRC og som vil ha en autentisk aksel med tappepluggen i akselhuset i senter mitt under. Er for biler der én støtdemper vender bakover og en vender forover. Ikke for nymotens greier som ABS. Mulig jeg har bremserør og hjullager som passer.

 

Jeg har eventuelt et feste som kan sveises på om man har begge støtdempere forover.

 

Jeg selger fordi jeg har bestemt meg for å reparere aksel med trommelbremser på en Ninety i stedet for å bytte for å holde den autentisk.

 

Vi blir enige om en fornuftig pris. Er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser for meg 1500kr. Stikkakslene har faste medbringere og 10 splines. 

Endret av Dagson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...