Gå til innhold

3 barneseter i 2 rad


larsenv

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer en D4, men vil bare forhøre meg med dere om det er plass til 3 barneseter i 2 rad.

Vi har 3 gutter. nyfødt som blir sittende i maxicosi, 2 åring som sitter i bakovervendt sete Cybex Sirona og 4 åring som sitter i fremover sete.
Jeg har lånt en D4 tidligere og det de stolene som vi har idag, fungerer greit.
Men jeg lurer på hvordan det blir når de alle sitter i fremovervendt stoler.

Dagen stoler er ganske store, selv om vi kjøper de minste som er på markedet.

Vi har idag en slik til største gutten: https://www.jollyroom.no/bilstoler/beltestoler/isofix/cybex-solution-x-fix-beltestol-pure-black?gclid=EAIaIQobChMIirn58ITB4AIVGYGyCh37qgwqEAQYAiABEgJryfD_BwE

 

Og tenker å kjøpe lignende når de andre vokser til.

 

 

Noen som har erfaringer her, evt bilder hadde vært en kjekt.

 

hilsen

Kanskje kommende D4 eier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg brukt mye tid på. Vi har D4 og måtte ha en bil med plass til 3 stoler. Prøvde alt av biler i denne klassen og landet på D4. Vi har 3 stk Cybex og bruker iso-fix på de 2 ytterste og den i midten må naturlig nok stå løst. Det er ikke god plass, men det funker. Største problemet er å komme ned mellom stolene på høyre side, siden de deler beltelås. Jeg kjøpte 2 stk forlengere, det hjalp mye. Mulig det er andre modeller som er smalere enn Cybex, men det er ofte i ryggen. Det er selve sitte-delen som er problemet ifht bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...