Gå til innhold

Range Rover sport, 06.. heving?


Jonaso

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

har nylig kjøpt meg en range rover sport og er super fornøyd med bilen. Flott bil å kjøre og herlig utseende!

 

 

Men går å irriterer meg på at det er litt ”ferie stuuk" på bilen. Altså lavere frem enn den er bak. Noen som har noen enkle tips på hvordan jeg får hevet den noen cm bak?

 

 

På forhånd, takk:)

 

 

 

Endret av Jonaso
Fjerne bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har vel luftfjæring, så om den er for lav så kan vel det justeres med egnet diagnoseverktøy.

 

Hvor lurt det er å endre høyden i forhold til orginalhøyde kan nok diskuteres. Kan hende at man i det minste må få utført en 4-hjulskontroll etterpå. Hva det vil ha å si for kjøreegenskapene til bilen skal jeg ikke uttale meg om, men det er nok mulig at det ikke er helt optimalt. Men det kan sikker noen voksne her inne svare bedre på. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 12.2.2019 den 22.11, Jonaso skrev:

Hei

 

 

har nylig kjøpt meg en range rover sport og er super fornøyd med bilen. Flott bil å kjøre og herlig utseende!

 

 

Men går å irriterer meg på at det er litt ”ferie stuuk" på bilen. Altså lavere frem enn den er bak. Noen som har noen enkle tips på hvordan jeg får hevet den noen cm bak?

 

 

På forhånd, takk:)

 

 

 

 Når ble 2006 en L405??.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...