Gå til innhold

Hvis alt annet slår feil....


Bjørn H

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, lafterolf skrev:

Flere som sikler på den nye Jimny?

Råtøff bil. Endelig en bilprodusent som tør lage en bil med stive akslinger og gammeldags utseende. 

Jeg startet min 4x4 karriære i en Suzuki, og hadde gladelig handla en om den ble tilgjengelig for en normal pris.

Ellers også når jeg tenker meg om. Firmabil .... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig fordi det er billigere å produsere (og eventuelt endre dersom forskjellige markeder krever andre lys), ettermarkedet får liten oppmerksomhet når bilprodusentene konstruerer nye modeller :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, grunneieren skrev:

Mest sannsynlig fordi det er billigere å produsere (og eventuelt endre dersom forskjellige markeder krever andre lys), ettermarkedet får liten oppmerksomhet når bilprodusentene konstruerer nye modeller :blink:

 

Ettermarkedet er mulig feil betegnelse men via mine kilder er utsatte skadedeler interessant å prise høyt.

Det bør jo ikke gå ut over produsenten at man ikke kan kjøre bil.

Men forskjellige lyskrav er nok også tatt med i beregningen.

 

7 timer siden, lafterolf skrev:

Eller fordi reservehjulet hindrer baklysene fra å være synlig nok.

God logikk dette også,synes jeg.

 

Grunnene til utformingen er nok mange. Men til syvende og sist skal det tjenes flest mulig penger fortest mulig uten at kjøperne knurrer for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den får slakt på kræsjtesten. Mest grunna mangelen på elektroniske hjelpemiddel. Dei har sjølvsagt sin plass, men eg kan ikkje få meg til å ta det heilt alvorleg. Litt sånn "byfolk-tull" :lol: Kanskje fordi det ikkje har vore flust av slikt på andre bilar eg har hatt og eg har framleis ikkje velta eller snurra, iallfall ikkje på ein slik måte at elektronikken ville spelt noko rolle :unsure:

 

Forøvrig er bilen kjempekul, og det er akkurat ei slik tilnærming eg skulle ønske LR kunne tatt. Dessverre ser dei no kun på premiumsegmentet. Nokon som veit kva som er rimelegaste modell? Lettaste modell? Hjelper ikkje med hybridlinjer og karbonfrikjøpt biodynamisk økologikvote når bilen er fem tonn og består av kryptonitt og umulium.

+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...