Gå til innhold

Webasto temperatur D3


Hanslr

Anbefalte innlegg

er vel denne han mener..d3motortemp.jpg

Min D1 har høyere motortemp etter 30 minutt med vebasto, men den detter fort når motor startes, regner med det er alt det kalde vannet i radiatoren som blir med på ferden...

 

K

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kenneth skrev:

er vel denne han mener..d3motortemp.jpg

Min D1 har høyere motortemp etter 30 minutt med vebasto, men den detter fort når motor startes, regner med det er alt det kalde vannet i radiatoren som blir med på ferden...

 

K

 

Her er bilen nettopp startet. Den synker ikke lenger ned hvertfall. Den bør jo varme hele systemet til en ganske jevn  temperatur. Synes den gikk høyere før, også i betydelig kaldere vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfører seg på samme måten .

Litt høyere når eg slår på tenning .men synker ned med engang motor går 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hanslr skrev:

IMG_20190207_091858.jpg

 

30 min med Webasto forvarming gir denne temperaturen på motor. Er det normalt? Webastoen virker som den skal og går hele tiden ut (har diode som lyser). Hvor varm blir deres?

Det avhenger helt om hvor kaldt det er ute, utetempen i d3'en har en tendens til å være forsinket med den riktige tempen. 

Prøv den en dag det er mildere og sjekk om du merker noen forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hanslr skrev:

Ble litt misforståelser med motortemperaturen/utetemperatur her. 

 

Men regner med at webastoen er som hos de fleste da, og virker som den skal :D

Du kan jo evt la bilen stå natten over i en garasje som holder noen plussgrader, åpne porten og kjør webasto'en i 30min og se om det er noe forskjell ifra 5-10 kalde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...