Gå til innhold

Holder til nettbrett i dash


Jasswass

Anbefalte innlegg

Holder på å rydde opp og shine og gjøre min relativt nyanskaffede 1999 Defender til bra turbil.

 

Som alternativ til å sette inn en 2din spiller med den tilpasningen det medfører, har jeg tenkt å bruke et nettbrett til navigasjon med mer og tenker å montere en brukbar holder til det i dashen. Tenker rett til høyre for radio og helst under ruta (denne er begrenset nok som den er), og uten sugekoppfeste.

Noen som har erfaringer med noe som funker bra og er enkelt samtidig stødig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Sven sier, Ram mount! Det greiene der er bare rått.. Kjørte selv med en iPad på 10" montert som GPS osv. Mye bedre enn noe fast montert da man kan servere den til co piloten for ekstra hender feks. Man kan å enkelt gjemme den bort å ikke "friste" langfingra mennesker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fant en nakkestøtteholder som jeg fikk friserte litt og skrudde på en fast og god måte. Denne passer til de fleste telefoner og nettbrett av ymse størrelse, og var rimelig. Ser hvordan den blir å funke i lengden.

 

20190302_121227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...