robl Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Hei Syns spyler dysene er utrolig slappe på førersiden på min FL1 2004 model. fins det noen enkle forbedringer eller bør pumpa byttes. slanger ettergås for lekasjer, dyser byttes/stakes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smejan Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Ser at akkurat dette fungerer kjempebra på vår FL1 2005, så tenker det er greit å gå over slanger, skjøter, og overganger. Ta slangen av dysene og sjekk at det flyter greit, og kanskje stake litt i dysene med https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/viskerutstyr/viskerblad/justeringsverktoy-for-spylerdyse-2000017963 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneRover Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Min er også en anelse svakere på førersiden. Best å spyle i 60 soner, eller lavere, pga luftmotstanden Blir du klok på det så si gjerne i fra her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robl Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 da datt nesten dysa av underdelen.. og det lakk.. kansje ikke så rart den hadde dårlig trykk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robl Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 I følge tegningen til lrcat så skal de være vinklet, men de som leveres av paddocks og EWS går rett ned. må kutte litt til slangen blir smalere og se om det holder bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robl Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 fiksen ble en runde tape på dysebiten, så den fikk litt press på hver side inni bite under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.