Gå til innhold

D2: Overhale VDO tankpumpe


radovan

Anbefalte innlegg

Det vart montert ny tankpumpe i discoen for nokre år sidan. Den originale heldt ein stad mellom 145 og 150000 km. Etter ein del spekulering og bl.a. råd frå forumet kjøpte eg ei av dei dyrare pumpene. Tanken var at på ein slik del kunne det vere lurt å kjøpe frå øverste hylle. Den var produsert av VDO og lurer på om den ikkje var oppgitt til å vere OEM-kvalitet.

 

Dessverre gjekk det ikkje meir enn ca 10000 km før ho svikta. Klok av skade og ein smule irritert kjøpte eg den billegaste eg fann, og den har halde fint nokre tusen km no i jamnleg bruk. 

 

Men den bråkar noko så inn i hampen. Det durar og syng baki der, og sjølv om eg reknar med at det kan vere nettopp fordi pumpa var billeg og derfor kanskje er konstruert litt enkelt slik at ho lagar litt lyd, er det veldig forstyrrande. 

 

Er det nokon som veit om eit rep. sett eller ein stad der ein kan kjøpe berre sjølve pumpa til VDO, slik at eg kan fikse den gamle og ha i reserve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...