Gå til innhold

RR Classic


NilsS

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et Range Rover Classic  2 door 1982 prosjekt (?). Taket er dårlig og jeg er på jakt etter et nytt.

Gjerne innertak også.  Trenger også venstre front og bak blinklys. Noen der ute som har noe for mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Velkommen til forumet. Ser du har skrevet 1, EN, tråd her inne. Du kan jo legge ut info om bilen din på en prosjekttråd.

 

Og deler finner du her inne, når du først blir kjent. Og du får tips om deler også.

 

Jeg har tak. Ligger i Halden. Har sikkert lykter også. Men både foran og bak er blinklys integrert med en eller flere andre lykter.

 

Ønsker alle en fin kveld

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  Ja jeg ser at du har hatt et tak for salg i fjor. Kommer  det fra en tidligere  2 dørs RR ? Er usikre på om alle fester er de samme på 2 og 4 dørs utgaven?

Og er det noen bulker i taket, min lakkerer sier det er vanskelig å fikse bulker i aluminiumspaneler  ?

Når det gjelder blinklys er det kun glassene som er delvis knust, ellers fungerer de fint. 

Og hvilken pris tenker du ?

 

hilsen NilsSv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...