Gå til innhold

Bovee 1000 i 2006 FFSC?


Anbefalte innlegg

Kom over info om Bovee 1000 som plugges inn i connectoren i midtkonsollen(se bilde). Jeg har søkt og søkt, og jeg blir ikke sikker på om den passer på vår bil. Noen plasser står det at det fungerer til alle biler som har denne pluggen, men jeg har ikke funnet noen med en 2006 som har koblet den til.

9CDCD758-CEC4-421E-A63A-711108E3BEF9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ipod 30pin plug i bilen og forsøkte ebmn tilsvarende bluetooth connector men den fungerte ikke i D4.

 

Bovee wma1000 virker ddt som skal fungere med LR som har 30pin ipod plugg, men har ikke testet selv ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har kjøpt en Bovee 1000 på eBay til min Discovery 4 2011 med 30 pins kontakt i midtkonsollen, og det fungerer helt glimrende. Rattkontroller fungerer og tlf er koblet til både tlf- modul og Bovee så når tlf ringer pauses musikken inntil samtalen er ferdig. 

I det jeg starter bilen, fortsetter den å spille fra f.eks Spotify der du pauset den sist. 

Jeg slet litt med å få den til å fungere i begynnelsen, men etter en mail til support var feilen hos meg at jeg hadde fjernet Apple Music appen  på min tlf ( iPhone). I tillegg til denne appen må man ha lagret minst en sang lokalt på telefonen. Når dette var gjort fungerer det knirkefritt å spille av musikk fra f.eks NRK Radio, Spotify m.m. 

 

Så da er irritasjonen med å ikke kunne spille musikk trådløst borte. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fungerer vel bare med i produkter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
14 timer siden, holejos skrev:

Jeg har Tune2Air (samme som Bovee tror jeg) og bruker Android. Mer stabil mot android enn ios, men på ios kommer artistnavn/sang opp i displayet

 

Godt å høre for jeg begynte å lure på om den fungerte bedre med iOS. 

 

Hvordan er lydnivået når du bytter mellom denne og CD/Radio, er det mye høyere eller lavere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volumstyring på telefonen (bt-yd) innvirker her. Ved switching fra andre kilder så er det der det avgjør. Har man by-lyd innstilt normal/medium så er det ca samme lyd ved switch mellom kilder såvidt jeg husker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 13.23, motom skrev:

Takker, kanskje jeg må prøve en slik allikevel. Er fortsatt litt skeptisk til å kjøpe en original Dab+ modul og om jeg vil trives med å justere volumet hver gang for å få den til å fungere.

 Jeg har bare dab i min, men bruker streaming til 95% av alt jeg hører på uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Endte opp med å kjøpe en Bovee 1000 fra Amazon i US etter ett par forsøk med kina varianter som ikke koblet seg på telefonen. Fungerer supert for streaming men benytter ikke DAb+ over telefonen da det er enklere å bruke Tiny Audio C5'n til det så oppnådde ikke helt å bli kvitt den. (den har i teorien BT tilkobling den også men bruker jeg Bovee saken så kan jeg pause avspilling etc via bilens skjem, samt at da kommer lyden rett til anlegget uten å benytte FM mottakeren. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...