Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
ian928

Bovee 1000 i 2006 FFSC?

Recommended Posts

Kom over info om Bovee 1000 som plugges inn i connectoren i midtkonsollen(se bilde). Jeg har søkt og søkt, og jeg blir ikke sikker på om den passer på vår bil. Noen plasser står det at det fungerer til alle biler som har denne pluggen, men jeg har ikke funnet noen med en 2006 som har koblet den til.

9CDCD758-CEC4-421E-A63A-711108E3BEF9.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ipod 30pin plug i bilen og forsøkte ebmn tilsvarende bluetooth connector men den fungerte ikke i D4.

Bovee wma1000 virker ddt som skal fungere med LR som har 30pin ipod plugg, men har ikke testet selv ennå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en Bovee 1000 på eBay til min Discovery 4 2011 med 30 pins kontakt i midtkonsollen, og det fungerer helt glimrende. Rattkontroller fungerer og tlf er koblet til både tlf- modul og Bovee så når tlf ringer pauses musikken inntil samtalen er ferdig. 

I det jeg starter bilen, fortsetter den å spille fra f.eks Spotify der du pauset den sist. 

Jeg slet litt med å få den til å fungere i begynnelsen, men etter en mail til support var feilen hos meg at jeg hadde fjernet Apple Music appen  på min tlf ( iPhone). I tillegg til denne appen må man ha lagret minst en sang lokalt på telefonen. Når dette var gjort fungerer det knirkefritt å spille av musikk fra f.eks NRK Radio, Spotify m.m. 

Så da er irritasjonen med å ikke kunne spille musikk trådløst borte. Anbefales!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå