Gå til innhold

Lekkasje servo pumpe D2 Td5


Mikal

Anbefalte innlegg

Har ein lekkasje på servo pumpe. Min lekkasje er mellom dei to hoveddelane. Ser på nettet at det er vanlig med gåen pakning og lekkasje her.

På nettet ligg video der dei skifter pakninger og lager på servopumpe på V8. Ser ut for at pumpene er ganske like, men Td5 har gjennomgåande aksling som og driv vannpumpa.

Nokon som har utført dette på Td5 varainten?

image.png

 

For pumpe på V8 bruker dei dette settet, som nokre plassar har nr. AS14060/90K019. Passar dette og for Td5 varianten av pumpe?

image.png

 

Tenkte og å skifte lager. Der blir SKF 6302-2RS1/C3 og SKF 6303-2RS brukt for V8. Samme for Td5?

 

Alternativ for kun å skifte pakning kan være denne; http://vi.vipr.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=172507560587&t=1504827515000&tid=310&category=33588&seller=sebastian_workshop_2011&excSoj=1&excTrk=1&lsite=3&ittenable=false&domain=ebay.co.uk&descgauge=1&cspheader=1&oneClk=1&secureDesc=0

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ligger video av TD5 pumpe også, med link til rep.

kit leverandør .  https://www.youtube.com/watch?v=vf4zMnqUGy4

 

Kanskje jeg bommet her, og denne er for V8 :huh:

 

 

Endret av sondre b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel V8 rep. den videoen viser og.

Prisen på pumpe er ikkje noke å sei på om kvaliteten er ok, men har ett "syndrom" som gjær at eg heller går for reparasjon enn komponentbytte når det let seg gjere:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...