Gå til innhold

P38 som ikke starter!


Jøgge

Anbefalte innlegg

Har en RR P39 1998 model. 214000 km men kun 40 000 på ny motor som er montert, som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Har alltid startet som ei kule men her forleden så var den helt død når jeg skulle starte den.Ingen lyder fra startmotoren. Alt lyser som vanlig i displayene. Hører releer jobber og har byttet om på flere releer for og eliminere de. Tar strøm på egen kabel fra batteriet og inn på innslagsreleet på starten så roterer den som vanlig. Har lagt inn sikkerhetskoden på ny bare for og eliminere det som mulig feil. Ser ut som jeg bare må starte og sjekke det som kan sjekkes. Har rep manual så får lese litt der om ting og tang først.

Noen som har vært borti samme sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Fikk akkurat samme problem som deg i dag. Bare kllikker i releet når jeg skrur på tenninga, men starter går ikke rundt. Får tvangskjørt starter så den går rundt. Fant du ut hva problemet var?

 

Endret av JRN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...